Wednesday, November 4, 2009

~WeLcoMe NoVemBer~


Salam..
Selamat datang bulan November yang datang :). anywhere banyak aktiviti yang berlaku pada bulan lepas xdpt nak upload.. tp insyaallah akan diusahakan.
Uhh penatnyer badan ni.. (mengeluh lagi)..kadang2 rase mcm xder mase yang sempat untuk menguruskan keluarga dan diri sendiri.. nak tulis blog pun curik2 mase ni..(sory ye papa kalo kadang2 rumah kite sepah ckit.. x sempat lah nak kemas..hehe.. luv u syg..)
Uhh sebelum terlupa.. ni nak bg tengok gambo baby buddy time kat polipd dulu..Hezrina, Aida and Yana.. Siape lg be coming ni.. tahniah coz korang punye keluarga dah lengkap dah sekarang.. doakan aku pulak k..



ni baby hezrina ngan suaminyer.. Fea Qaseh Raihanna.. best nyer name...teringat pulak aku pasal Hez ni.. dulu ddk menyewa sebelah rmh kat PD.. hehe mcm2 la.

ni baby Aida & Najmuddin.. Adib Naufal.. cute kan..


ni pulak baby Yana Mosti..


Hati aku ni tetibe sayu pulak tgk baby-baby baru lahir ni.. Besar sungguh kuasa Allah.. Semoga aku dan papa cepat2 dikurniakan anak..

Ya Allah..perkenankan lah doaku..


3 comments:

  1. aku doakan agar ko cepat dapat baby!nanti tibalah rezeki ko tuh. jgn tensen2....

    ReplyDelete
  2. Akak doakan Acas cepat2 timang anak...berdoa selalu..rezeki tu sentiasa ada, cuma kadang-kadang saja nk menduga kesabaran kita. so berdoa selalu...mane tau sekali Allah S.W.T nak memberi...tiap-tiap tahun ada je yang hadir=)aminnn...

    ReplyDelete
  3. Hi, Great information! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

    Thanks!
    Hailey

    ReplyDelete