Wednesday, November 25, 2009

~Cuti AidilAdha~


today 26.11.09 (Thursday)

Hari last bekerja sebelum cuti raya haji.. dah lame sangat rasenya x update blog.. still online but sibuk membaca blog kawan2 lain dengan bermacam-macam kisah kehidupan. x salah kan rasenya menceduk pengalaman kawan-kawan sebagai contoh untuk meneruskan hidup diri sendiri..
Sunyi rase kat pejabat ni.. sebab ramai yang dah bercuti.. terutama kawan-kawan pejabat yang kampung nyer kat Pantai Timor..Yang aku ni.. ROMBAU YOOO.. x jauh pun.. tp OMAK DEN dah banyak kali call suruh balik.. poning palo...

yang Mr Papa pun asyik mendesak suruh half day hari ni.. Cume satu jawapan aku dari dulu.. Keje banyak..dan bos x cuti mcm mane Puan PA ni nak cuti..

Cuti Raya Korban ni giliran beraya di rumah mak aku di Lubuk China.. Soo hati happy sangat walapun aku tiap-tiap minggu berulang alik dari Lubuk China - Putrajaya.. best tau balik kampung... and cuti ni jadual aku dah padat.. Sepupu aku kawin daaa... dan aku keluarga yang masih kuat mengamalkan Adat Pepatih.. Bagi aku, time2 org kawin ni lah dpt belajar ape pantang larang dan adat..dan paling best kalo dah berkumpul ramai-ramai, MENGUEK lah.. uhh tak tahan nak dengar org nogori ni bercakap tau.. mau gelah sampai pecah perut.. ni yang buat tak sabar ni... mcm aku pulak nak kawin.. nanti aku update gambar2 sekitar majlis..

Kali ni nak letak gambar time Hari Raya Puasa ari tu.. enjoy ya...

papa tgh drive

Ayah, Mak dan Abg Bujang ku...




i & u

1 comment:

  1. Salam
    t pantai timur ni memang meriah sangat Aidil Adha..

    ReplyDelete