Sunday, January 3, 2010

Selamat Tahun Baru

Happy New Year kepada semua rakan-rakan blog..
tak banyak yang aku nak tulis.. maklumlah hari 1st kerja hari ni setelah cuti panjang dan juga hari 1st kerja dalam tahun 2010..
cuma nak upload gambo xcident hari tu.. rindunyer kat kete aku...


sedih giler.. yelah kalo bende yang kiter sayang jauh dengan kiter... dah pulak aku ni jenis yang sayang bende.. mula2 mmg tak rase aper, tp lamer2 bile dah kiter rase rindu,, uhh susahnyer nak kawal..

soo.. radiator aku yang pecah, condenser aircorn, paiping aircorn sumer habis....ahh mcm2 lg la.. tak larat nak citer.. kang meleleh dpn pc ni..

Tetibe jer aku teringat pesan orang tua2... 'kalo sayang sesuatu jgn terlampau sayang.. kang lain jadinyer'.. Ya Allah, aku redha dengan Qada dan Qadar Mu...

kpd kawan-kawan blog sekalian, hati2 kalo memandu.. jaga diri dan keluarga. sekian

2 comments: